VINURILE DIN PODGORIA PANCIU, PROMOVATE LA „WEINMESSE BERLIN 2015“

Vinurile din Podgoria Panciu au fost promovate la cea de-a XXII-a ediție a Târgului Internațional „WEINmesse Berlin 2015“, desfășurat în perioada 20-22 februarie 2015 în capitala Germaniei.
Prezența orașului Panciu la „WEINmesse Berlin 2015“ a fost prilejuită de implementarea proiectului „Pregătirea condițiilor pentru pătrunderea vinurilor din țările ce fac parte din Bazinul Mării Negre pe piața internațională – Black Sea WinExports“.

înregistrează peste 400 de expozanți internaționali și peste 30.000 de vizitatori. Alături de producătorii vrânceni, la «WEINmesse Berlin 2015» au participat și producători de vinuri din țările partenere ale proiectului – Republica Moldova, Ucraina, Grecia și Bulgaria – care au beneficiat de standuri proprii. Pentru orașul Panciu, participarea la această manifestare a fost un real succes, vinurile prezentate la expoziție fiind degustate și foarte apreciate de numărul mare de consumatori care au vizitat standul nostru în cele trei zile ale târgului. Cu același prilej, au fost distribuite materiale de promovare ale proiectului «Black Sea WinExports» și au fost stabilite contacte cu producători germani care și-au manifestat dorința de a ține legătura cu producătorii noștri, pentru organizarea unor schimburi de experiență în viitorul apropiat“, afirmă primarul Iulian Nica.
Primăria Panciu este lider al proiectului, având ca parteneri pe Asociaţia Micilor Producători de Vin din Republica Moldova (Moldova, Regiunea Chişinău, Chişinău), Fondul Regional pentru Susţinerea Antreprenoriatului în Regiunea Oblast Odessa (Odessa, Ucraina), Polychoros Peirama (Grecia, Macedonia Centrală, Thessaloniki) și „Business Agency” Association (Bulgaria, Regiunea Varna, Varna).
„Weinmesse Berlin reprezentă unul dintre cele mai importante târguri din Europa. Anual, acesta
Proiectul „Pregătirea condițiilor pentru pătrunderea vinurilor din țările ce fac parte din Bazinul Mării Negre pe piața internațională – Black Sea WinExports“ se derulează timp de 24 de luni şi are o valoare totală de 440.532,82 euro, din care 11.664,12 euro este contribuţia Primăriei Orașului Panciu.
Printre obiectivele proiectului se numără promovarea producătorilor locali de vinuri din țările partenere pe piața internațională, crearea unui brand comun pentru vinurile din regiunea Mării Negre şi crearea unei strategii comune de marketing care să ducă la creşterea semnificativă a numărului de consumatori de vinuri din regiunile ţintă.

Lasa un comentariu

*

LINK-URI RECOMANDATE

PUBLICITATE

Log in - Milcovul.ro © 2010. Toate drepturile rezervate.