Fiscul vrea Declaraţia 112 numai on-line

Direcţia Generală a Finanţelor Publice Vrancea reaminteşte angajatorilor că, începând cu 1 iulie a.c., Declaraţia 112 se va depune numai on-line. În acest context, invităm contribuabilii care încă nu au obţinut certificatul digital calificat pentru semnătura electronică să urgenteze obţinerea acestuia pentru a putea proceda la depunerea on-line a declaraţiilor fiscale.

Certificatul digital calificat pentru semnătura electronică se obţine de la unul din cei trei furnizori de servicii de certificare acreditaţi în condiţiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, respectiv: CERT SIGN SRL – www.certsign.ro; DIGI SIGN SA – www.digisign.ro; TRANS SPED SRL – www.transsped.ro.

Lista furnizorilor se găseşte pe site-ul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, www.mcsi.ro, secţiunea Registrul furnizorilor de servicii de certificare, sau pe websiteul ANAF, la adresa www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice, categoria Informaţii depunere declaraţii.

Important! Cu un singur certificat digital calificat se pot depune declaraţii electronice pentru un număr nelimitat de CUI-uri.

Pentru siguranţa transmiterii datelor, certificatul digital calificat obţinut trebuie să fie confirmat de firma care l-a eliberat. Pentru aceasta, se descărcă în calculatorul de pe care se transmit declaraţiile documentul de confirmare de pe websiteul ANAF – www.anaf.ro, categoria Asistenţă Contribuabili, modulul Toate formularele cu explicaţii, la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.

Se completează documentul de confirmare şi se aplică semnătura digitală în căsuţa Semnătură utilizator.

Aplicaţia preluată de la furnizorul de certificate digitale calificate trebuie să fie salvată pe discul calculatorului de pe care urmează a fi transmise declaraţiile fiscale.

Lasa un comentariu

*

LINK-URI RECOMANDATE

PUBLICITATE

Log in - Milcovul.ro © 2010. Toate drepturile rezervate.